سخنگوی سازمان اورژانس کشور خبر داد متأسفانه ۲۱۵ نفر در کشور به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.
۶ نفر در جزیره قشم بدلیل استفاده از الکل های دست ساز، راهی بیمارستان شدند.
خبرهایی از رویت قرص داخل کیک، از شهرستانهای پیرانشهر و ارومیه منتشر شده است!
دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت از مسمومیت غذایی تعدادی از دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
۱۱ نفر در شیراز به دلیل مسمومیت در استخر راهی بیمارستان شدند.