رییس مرکز اورژانس تهران از مسمومیت ۴٢ نفر در یک خوابگاه دانشجویی خبر داد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تعداد جان باختگان مسمومیت الکلی در بندرعباس به ۱۴ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مسمومیت الکلی ۱۶ نفر در بندرعباس و جان باختن یک نفر خبر داد و گفت: حال عمومی ۶…
خنگوی سازمان اورژانس کشور در خصوص مسمومیت با گاز مونوکسید در چادرهای مسافرتی هشدار داد و اعلام کرد در پنج روز قبل از…
سرپرست مرکز اورژانس تهران از افزایش مسمومیت با مونوکسید کربن طی هفته گذشته خبر داد.
هسته بعضی از میوهها حاوی اسیدهیدروسیانیک است که مسمومیت شدید را موجب خواهد شد.
هکرها در جریان یکی از این حملات برای مسموم کردن آب شبکه آب فلوریدا آمریکا تلاش کردند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مسمومیت ۶ نفر با الکل در شهرستان پارسیان این استان خبر داد.