ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی مردمی "مدرسه عشق"

رئیس ستاد برگزاری جشنواره "مدرسه عشق" گفت: بیش از ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی مردمی "مدرسه عشق" ارسال شد.

ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی مردمی "مدرسه عشق"

به گزارش مملکت آنلاین، سردار حمید دامغانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آثار ارسالی در ۱۱ محور و ۶ قالب شامل؛ سرود و موسیقی، هنرهای تجسمی، ادبیات نشرمکتوب و دیجیتال، هنرهای تصویری و نمایشی، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی و پویانمایی می‌باشد.

وی در ادامه گفت: محورهای جشنواره هم شامل امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و غزه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای نخستین بار مراسم اختتامیه این جشنواره خارج از تهران و به میزبانی استانها برگزار می شود، اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره ۲۹ فرودین ماه جاری در شهرستان رشت برگزار و از منتخبان جشنواره تجلیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعات اصلی برپایی این جشنواره، ظرفیت یابی و ظرفیت سازی است که آثار جمع آوری شده ابتدا به صورت استانی داوری شده و سپس آثار برگزیده به مرحله داوری کشوری راه یافتند که در نهایت نیز به آثار برتر در هر محور جوایز نقدی و سفرهای زیارتی تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به معرفی داوران این جشنواره ملی ادامه داد: شهروز حقی به عنوان دبیر علمی جشنواره، مهدی کاموس، داوود مرادیان، سعید ساجدی، حامد تقی‌زاده و پگاه پرهون به عنوان داوران بخش هنرهای تصویری و نمایشی، محسن عنایتی، علیرضا رحمانی پور، احسان شریعتی و مجتبی ابراهیم نژادی به عنوان داوران بخش پویانمایی انتخاب شدند.

رئیس ستاد برگزاری هفتمین جشنواره مدرسه عشق اضافه کرد: همچنین عباس گودرزی، ایمان توکلی، محمود ملکی و مهدی مهدی‌پور نورانی به عنوان داوران بخش هنرهای تجسمی، شهروز حقی، صمد جلالیان، حسین ذوالفقاری و امید مهرنیا به عنوان داوران بخش سرود و موسیقی انتخاب شدند.

دامغانی خاطرنشان کرد: سیدوحید سمنانی، رضا خوش‌تراش پسندیده، رضا غلامحسین نژاد و نوشین نامداری به عنوان داوران بخش ادبیات، نشر، مکتوبات و رسانه‌های دیجیتال، علیرضا رجبی، فرشاد نوائی لواسانی، عمار عطاپور و سید محمدجواد جعفری نیز به عنوان داوران هیات انتخاب بخش نوآوری و ایده‌های جدید پایگاهی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر