تابستان شروع نشده، بحران قطع آب و برق شروع شد

علی رغم فرا نرسیدن فصل تابستان و بارش‌های مناسب چند وقت اخیر، قطعی آب و همچنین خاموشی و قطع برق در تهران و استان‌های مختلف آغاز شده است.

تابستان شروع نشده، بحران قطع آب و برق شروع شد

به گزارش مملکت آنلاین، در حالی که بسیاری از مسئولان به دلیل بارش باران در سال جاری نسبت به بهبود ناترازی آب اظهار امیدواری کرده بودند، در آستانه فصل گرما، قطعی آب در استان‌های مختلفی آغاز شده است.

در هفته گذشته، گزارش‌هایی مبنی بر قطعی آب در استان‌های مختلف مخابره شد. اخبار واصله حاکی از آن است که آب اغلب مناطق استان تهران از جمله شهرستان شهریار، بیش از ۲۴ ساعت قطع بوده و هیچ مسئولی دلیل این قطعی را عنوان نکرده است.

اما قطعی آب محدود به تهران نبوده، پنجشنبه دهم خردادماه، شماری از شهروندان ساکن اسلام‌آباد خاش، نسبت به قطعی آب اعتراض داشتند. بنا بر گزارش‌های شهروندان، آب لوله‌کشی در منطقه اسلام‌آباد خاش هشت روز قطع بوده است.

مشکلات عمده سدسازی بدون توجه به نیازهای مناطق مختلف و از سوی دیگر افزایش مصرف صنایع آب‌بر در استان‌هایی که با کمبود آب مواجه هستند، از مشکلاتی است که به اقدامات جدی مسئولان احتیاج دارد.

این در حالیست که از چند روز اخیر قطعی برق و خاموشی چندباره در روز در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران و ارومیه نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر