بازداشت دو نفر از مسئولان شهرستان لالی

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان لالی، در خصوص بازداشت دو نفر از مسئولان این شهرستان، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، رضا جمالپور شاه‌منصوری گفت: دو عضو شورای شهر لالی به اتهام ارتشاء و یکی از شهرداران سابق لالی نیز به اتهام پرداخت رشوه در ابتدای اسفند جاری بازداشت شدند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد. 

وی افزود: هر سه متهم پس از انجام تحقیقات اولیه و عدم نیاز به ادامه بازداشت، به تشخیص دادگاه کیفری با قرار وثیقه آزاد شدند. 

جمالپور گفت: تحقیقات در خصوص افراد مرتبط با این پرونده و سایر موارد پرونده، ادامه دارد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر