دستگیری فروشنده سلاح غیرمجاز در دزفول

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: فروشنده سلاح غیرمجاز و مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان دزفول دستگیر شد.

دستگیری فروشنده سلاح غیرمجاز در دزفول

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری دزفول، مهدی‌ آماده روز دوشنبه بیان کرد: در پی گزارش و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان دزفول مبنی بر فروش مواد مخدر و سلاح غیرمجاز در این شهرستان، موضوع دستگیری فرد مجرم به صورت ویژه در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: دادستانی دزفول با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) با انجام اقدامات قضایی، فنی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه فرد مجرم شدند که پس از صدور دستور قضایی طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول بیان کرد: یک قبضه سلاح کلت کمری غیر مجاز و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بررسی‌های انجام شده توسط مقام قضایی رسیدگی کننده به پرونده متهم، به بزه خرید و فروش مواد مخدر و سلاح غیرمجاز اعتراف کرده است.

آماده، خط قرمز این دادستانی را مبارزه با هرگونه اقدام هنجارشکنانه و سلب کنندگان امنیت عمومی دانست و گفت: پرونده مقدماتی تشکیل و متهم با قرار تامین کیفری متناسب به زندان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر