رییس جمهور وارد شهرکرد شد

رئیس جمهور کشورمان صبح امروز پنجشنبه در دور دوم سفرهای استانی وارد فرودگاه بین‌المللی شهرکرد شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت.

رییس جمهور وارد شهرکرد شد

به گزارش مملکت آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، امروز، ۲۵ آبان‌ماه، با استقبال استاندار، نماینده‌ ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی هم اکنون وارد فرودگاه شهرکرد شد.

وزیران آموزش و پرورش، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، نیرو، ورزش و جوانان، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، معاون علمی، فناوری و اقتصادی دانش بنیان رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد و معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر یک روزه، رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

بهره برداری از ۴٠٠٠ واحد نهضت ملی مسکن، افتتاح طرح‌های آبرسانی، افتتاح آبگیر و سد باباحیدر، افتتاح طرح‌های عمرانی و جاده‌ای و همچنین آبرسانی به ۱۱۷ روستا از برنامه های رئیس جمهور در این استان خواهد بود.

رئیس جمهور در این سفر، علاوه بر بازدید و افتتاح طرح‌ها، با مردم و جمعی از سران عشایر و بختیاری این استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد. همچنین در این سفر ۳۰۰ هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی استان اضافه خواهد شد تا زیرساخت لازم برای توسعه صنایع فراهم شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر