فروش سرویس اینترنت در طرح خوش تخفیف مخابرات منطقه گلستان آغاز شد

آغاز طرح خوش تخفیف در مخابرات منطقه گلستان فروش سرویس اینترنت در طرح خوش تخفیف مخابرات منطقه گلستان آغاز شد .

به گزارش مملکت آنلاین،  به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان با ابلاغ دستورالعمل طرح خوش تخفیف به مراکز مخابراتی و دفاتر ارائه دهنده خدمات مخابراتی ، فروش سرویس اینترنت با شرایط ویژه آغاز شد . 

به گفته محمد رضا اخوت مدیر تجاری مخابرات منطقه گلستان طرح خوش تخفیف با هدف جذب مشتریان جدید بر بستر های adsl  و vdsl می باشد و برساس نیاز مشتریان طراحی شده است .

وی گفت : این طرح نه تنها برای مشتریان جدید ، بلکه به مشتریانی  که بیش از سه ماه از تاریخ انقضای سرویس اینترنتشان گذشته نیز  قابل واگذاری  می باشد .

 مدیر تجاری مخابرات منطقه گلستان افزود : دراین طرح  دو بسته برای سرویس adsl  و دوبسته برای سرویس vdsl  تعریف شده و متقاضیان با مراجعه به مراکز مخابراتی و دفاتر خدمات ارتباطی می توانند از این فرصت بهره مند شوند .

همچنین در این طرح بمنظور نگهداشت مشتریان فعلی  ، بسته های ترافیکی  جذاب برای مدت زمان محدود و حجمهای ۵۰، ۱۰۰ ، ۳۰۰ و ۵۰۰ گیگ در نظر گرفته شده که می توانند خریداری نمایند .

لازم به ذکر است مدت قرارداد خرید بسته ها از زمان خرید انها محاسبه شده و   متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به ادارات مخابرات یا نمایندگان فروش یا همچنین تماس با مرکز پشتیبانی  ۲۰۲۰ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر یا خرید اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر