فتح‌الله‌زاده: مسی را به استقلال می‌آورم

فتح الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در پایان سال دوم مدیریتم در این تیم اگر باشم مسی را به می‌آورم.

سایز ویدئو: 2.00M | مدت زمان: 00:01:16 | دانلود ویدئو

ارسال نظر