واکنش مسئول ورزش استان لرستان به خالی کردن آب چمن ورزشگاه با فرغون

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان درباره پاسخ به تصاویر منتشر شده از خالی کردن آب از زمین ورزشگاه تختی این شهر پیش از رقابت تیم های خیبر خرم‌آباد و ون پارس اصفهان گفت: حفظ و نگهداری زمین چمن ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مدت سه سال در اختیار باشگاه خیبر است.

حجم ویدیو: 4.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

به گزارش مملکت آنلاین از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، سید آرش قیاسیان با اشاره به حواشی پیش از دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و ون پارس اصفهان و تخلیه آب چمن ورزشگاه تختی خرم‌آباد با فرغان اظهار کرد: مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با اداره کل ورزش و جوانان لرستان قرارداد سه ساله منعقد کرده است، ماهانه باید مبلغی هم به دولت پرداخت کند.

وی گفت: قرارداد چمن طبیعی ورزشگاه تختی به مدت سه سال از تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ با قرارداد ماهانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان منعقد شده وخوابگاه را هم در اختیارشان قرار داده‌ایم و ایشان برای فرافکنی و اینکه ما را زیر سوال ببرد، حمله رو به جلو دارد تا مشکلات را گردن ما بیاندازد.

قیاسیان بیان کرد: ایشان قرارداد سه ساله دارند، وظیفه دارند که نگهداری کند، اگر نمی‌تواند این موضوع را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهد.

وی گفت: ما به این دلیل با ایشان قرارداد بسته‌ایم تا مستقل باشد، اگر مستقل نباشد تیم‌های دیگر هیات فوتبال در لیگ دو و سه هم باید از این زمین چمن استفاده کنند، این در حالی ‌است که ایشان اجازه این کار به آنها نمی‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، ادامه داد: مالک باشگاه خیبر حتی نمی‌تواند زمین چمن را نگهداری، کاور و زهکشی کند، مدیریت زمین چمن را به ما بدهند و اعلام کند که توانایی این کار را ندارد تا هیئت فوتبال از آن نگهداری و حتی از آن درآمدزایی کند.

خیبر خرم‌آباد در مقابل ون پارس اصفهان در هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول عصر امروز بازی زا با یک گل واگذار کرد اما پیش از این دیدار به‌دلیل بارش باران زمین مجموعه تختی دچار آب‌گرفتگی شد و در اقدامی عجیب و برای جمع‌کردن آب از روی زمین، کارگران قسمتی از زمین را کندند تا با جمع‌آوری آب بتوانند آب بیشتری از زمین خارج کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر