کشف ۴۲ دستگاه ماینر قاچاق در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۴۲ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در بجنورد خبر داد.

کشف ۴۲ دستگاه ماینر قاچاق در خراسان شمالی

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری تعداد قابل توجهی ماینر قاچاق در یک سوله می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات میدانی موفق شدند محل فعالیت ماینر های قاچاق را شناسایی کنند، افزود: در بازرسی از محل مورد نظر ۴۲ دستگاه ماینر قاچاق در حال فعالیت کشف شد، افزود: در بررسی های به عمل آمده ارزش این تعداد ماینر کشف شده ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شد، تصریح کرد: متهم به برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان معرفی و کالای مکشوفه نیز به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان شمالی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه همواره مبارزه با قاچاق به عنوان یک اولویت در سرلوحه کار ما قرار دارد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر