سوزش معده یا رفلاکس اسید، یکی از شایعترین مشکلات گوارشی است که معمولاً بعد از غذا خوردن ایجاد میشود.
یک مشاور تغذیه درباره علت اختلالات گوارشی بعد از تعطیلات نوروز و راهکارهای رفع آن توضیح داد.
ریفلاکس معده به مری یک اختلال گوارشی است و زمانی اتفاق می افتد که اسید معده و غذای هضم نشده به درون مری راه می یابد.