رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان از میزبانی لیگ برتر بانوان در ابتدای تیر خبر داد.
مسابقات دوومیدانی جوانان کشور در بخش بانوان با قهرمانی تهران به پایان رسید و خراسان رضوی و یزد دوم و سوم شدند.