سخنگوی دولت گفت: دقایقی پیش فرایند تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد در مجتمع غنی سازی شهید علیمحمدی(فردو) آغاز شده است.
نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شده است که ایران برای غنی سازی اورانیوم در فردو به آژانس بین المللی انرژی اتمی…
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با ارائه توضیحات فنی درباره تزریق گاز به سانتریفیوژها در فردو اظهارکرد: امروز بازرسان آژانس…