بانوی استاد بزرگ شطرنج کشورمان بعد از دو سال اقامت در فرانسه تغییر تابعیت داد.
خاموشی برق و قطع سراسری، صدای شطرنج باز تیم ملی را نیز درآورد.
بانوی اول شطرنج ایران در آستانه حضور در مسابقات بین المللی به بیماری کرونا مبتلا شد.