تدوین دومین ساخته بلند سینمایی ابراهیم ایرجزاد به تهیهکنندگی جواد نوروزبیگی با عنوان «عنکبوت» همچنان ادامه دارد.
فیلمبرداری «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرجزاد، بازی محسن تنابنده و ساره بیات به پایان رسید.