درخشش فرنگی‌کاران کشورمان در تورنمنت رنکینگ مجارستان

چهار مدال حاصل کار فرنگی کاران کشورمان در تورنمنت رنکینگ مجارستان بود.

درخشش فرنگی‌کاران کشورمان در تورنمنت رنکینگ مجارستان

به گزارش مملکت آنلاین، در روز اول مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ مجارستان، فرنگی کاران کشورمان به چهار مدال دست یافتند.

برنز میثم دلخانی در ۶۳ کیلو

در جریان دیدارهای رده‌بندی مسابقات کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ مجارستان، امشب (شنبه - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳)، کشتی گیر وزن ۶۳ کیلوگرم ایران موفق شد با شکست دادن حریف مجارستانی خود، به مدال برنز دست یابد.

به این ترتیب در وزن ۶۳ کیلوگرم، میثم دلخانی در دیدار رده‌بندی مقابل لونت توس از مجارستان به روی تشک رفت که در همان وقت اول، با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید تا مدال برنز این رقابت‌ها را به دست‌ آورد.

دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر انس باشار دارنده مدال برنز جهان از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب موراد ممدوف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. 

برنز ده‌بزرگی در ۶۰ کیلو

کشتی گیر سبک وزن ایران موفق شد با شکست دادن حریف الجزایری خود، به مدال برنز دست یابد.

به این ترتیب در وزن ۶۰ کیلوگرم، امیررضا ده‌بزرگی در دیدار رده‌بندی مقابل عبدالکریم فرجات از الجزایر  به روی تشک رفت که در پایان، با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید تا مدال برنز این رقابت‌ها را به دست‌ آورد.

ده‌بزرگی پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آبولادزه، کشتی‌گیر گرجستانی به روی تشک رفت که ۴ بر صفر نتیجه را واگذار کرده و از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماند. با صعود آبولادزه به فینال، ده‌بزرگی راهی جدول بازنده‌ها شد.

نقره ۶۰  کیلو به ایران رسید

در جریان دیدار فینال وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ مجارستان، امشب (شنبه - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳)، مهدی محسن‌نژاد با قبول شکست برابر حریف گرجستانی، به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

به این ترتیب در وزن ۶۰ کیلوگرم، محسن‌نژاد مقابل آبولادزه، کشتی‌گیر گرجستانی به روی تشک رفت که در پایان با نتیجه ۶ - ۵ شکست خورد تا با کسب مدال نقره، به کار خود در این مسابقات پایان دهد. آبولادزه در مرحله یک چهارم نهایی، امیررضا ده‌بزرگی دیگر کشتی‌گیر ایران را هم شکست داده بود.

مهدی محسن‌نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر ولی‌زاده را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله هم با نتیجه ۸ بر صفر داهیون کیم از کره جنوبی را مغلوب کرده و به فینال این وزن راه یافت.

مدال طلای هدایتی در ۱۳۰ کیلو

در جریان دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ مجارستان، امشب (شنبه - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳)، فردین هدایتی با پیروزی برابر حریف قدرتمند و دارنده مدال المپیک، به عنوان قهرمانی دست یافت و مدال طلا را به گردن آویخت.

هدایتی که طلای جوانان جهان را در کارنامه دارد، در دیدار پایانی وزن ۱۳۰ کیلوگرم، مقابل یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از گرجستان به رو تشک رفت که در پایان، با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید تا مقتدرانه عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر از سد رضا کایالپ قهرمان چند دوره جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آلن الکسیوس سیوراریو دارنده مدال برنز جهان از رومانی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر