همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد برگزار شد

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت دهه کرامت و هفتمین نکوداشت روز شهرکرد جمعه با حضور مردم و جمعی از مسوولان در این شهر برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد برگزار شد

به گزارش مملکت آنلاین، محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: ایجاد نشاط ، شادابی، کاهش هزینه‌های درمان و سلامتی از مهمترین رویکردها و هدف‌های وزارت ورزش و جوانان است.

سلیمی در این زمینه اظهار کرد: براساس سیاست‌های تعریف شده اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال برنامه‌های کلان در حوزه ورزش‌های همگانی و واگذاری این اتفاق‌های خوب به مردم است.

وی با اشاره به اجرای طرح ورزش و مردم افزود: در این طرح ملی نگاه تصدی‌گری دولت بسیار کم و مردم در میدان‌های ورزشی، مسیرها و جاده‌های سلامتی و هرجایی که بشود فعالیت ورزشی کرد در صحنه حضور خواهند یافت.

به گفته سلیمی، سیاست وزارت ورزش و جوانان در طرح ملی ورزش و مردم گروه‌های سنی خاص نیست بلکه هدف از صفر تا ۱۰۰ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ورزش کردن از جمله سیاست‌هایی است که در همه موازین و قوانین وجود دارد

علی حیدری افزود: یکی از راهبردهای دولت توسعه زیرساخت‌های ورزشی است که در سفر استانی رییس‌جمهور اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص یافت.

با گرامیداشت دهه کرامت و روز شهرکرد اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های ورزشی به مناسبت‌های مختلف نه تنها می‌تواند روحیه نشاط را در جامعه حفظ و از بروز بیماری‌ها پیشگیری کند بلکه نوعی فرهنگ‌سازی در راستای معرفی بیش از پیش ذخایر فرهنگی به مردم است.

وی تاکید کرد: در این طبیعت زیبا قدر آب و هوا و محیط زیست خود را بدانیم و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر