زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد

زهرا اینچه‌درگاهی با کسب ۶۰ رای از مجموع ۶۶ رای اخذ شده در مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک برای دومین مرتبه به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد

به گزارش مملکت آنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک امروز (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت) به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان و با حضور سیدمناف هاشمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در محل آکادمی فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد و به دلیل حساس بودن این انتخابات، دو نماینده فدراسیون جهانی نیز در این مجمع حضور داشتند. آندره فرانسیس نماینده ارشد و جراما دیاگو نماینده حقوقی فدراسیون جهانی در این مجمع بودند.

زهرا اینچه‌درگاهی، عابد حقدادی و حبیب نوظهوری سه کاندیدایی که از دوره قبل برای این پست ریاست نام‌نویسی کرده بودند، در مجمع انتخاباتی حضور داشتند که در ادامه حقدادی و نوظهوری انصراف دادند و مجمع تنها با حضور یک کاندیدا برگزار شد.

پس از رای‌گیری زهرا اینچه‌درگاهی از مجموع ۶۶ نفر از اعضای مجمع که همه در مجمع حضور داشتند با ۶۰ رای برای دومین مرتبه رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد و ۶ رای هم باطله بود.

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ژیمناستیک درحالی برگزار شد که اعضای مجمع با اکثریت آرا به ریاست زهرا اینچه‌درگاهی رای دادند. به این ترتیب ژیمناستیک ایران بعد از ۳۴ ماه بلاتکلیفی صاحب رئیس شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر