تیم ملی بسکتبال آمریکا با ستارگان NBA در المپیک حضور خواهدیافت

لبرون جیمز آماده حضور در المپیک ۲۰۲۴ است و می‌خواهد ستاره‌های دیگر NBA را هم برای حضور در این بازی‌ها دور هم جمع کند.

تیم ملی بسکتبال آمریکا با ستارگان NBA در المپیک حضور خواهدیافت

به گزارش مملکت آنلاین، بعد از عدم موفقیت تیم ملی بسکتبال آمریکا در جام‌جهانی بسکتبال و کسب عنوان چهارمی، در نخستین واکنش خبر می‌رسد لبرون جیمز آماده حضور در المپیک ۲۰۲۴ است و می‌خواهد ستاره‌های دیگر NBA را هم به خدمت بگیرد تا تیمی قدرتمند را روانه این رقابت‌ها کند.

با این وجود باید منتظر حضور چند ستاره مطرح NBA در تیم ملی بسکتبال آمریکا برای حضور در المپیک پاریس باشیم. شنیده می‌شود جیمز با برخی از چهره‌های مطرح صحبت کرده و آنها در حال بررسی شرایط و حضور در تیم ملی آمریکا برای بازی در المپیک هستند.

بر اساس گمانه‌زنی رسانه‌های آمریکایی یک روز پس از پایان جام‌جهانی و عدم موفقیت آمریکا در جام‌جهانی برای رسیدن به کاپ قهرمانی، لبرون آماده و مصمم به نظر می‌رسد تا در آخرین حضور خود در المپیک موفقیت دیگری را برای خود رقم بزند.

در این گزارش‌ها آمده است جیمز با استفن کری، کوین دورانت، آنتونی دیویس، جیسون تیتوم و دریموند گرین صحبت کرده تا آنها را برای حضور در پاریس تشویق کند، از سویی دیگر شنیده می‌شود دوین بوکر از فینیکس، دامیان لیلارد از پورتلند، دی آرون فاکس از ساکرامنتو و کایری اروینگ از دالاس نیز علاقه جدی به انجام بازی در المپیک دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر