وزیر امور خارجه، درگذشت پاپ را تسلیت گفت

وزیر امور خارجه درگذشت «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان را تسلیت گفت.

به گزارش مملکت آنلاین، «سید عباس عراقچی» در پیامی نوشت: به نمایندگی از طرف مردم ایران، از صمیم قلب به جامعه جهانی - به ویژه پیروان خاص پاپ فرانسیس -  که سوگوار این فقدان هستند، تسلیت می گویم.

خرد و شفقت او زندگی‌های بی‌شماری را تحت تأثیر قرار داد و صلح و وحدت را در میان ملت ها و مذاهب ترویج کرد. ما در این غم شریک هستیم و عمیق‌ترین همدردی خود را ابراز می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر