معرفی نسل جدید رابط کاربری سامسونگ برای ساعت‌های هوشمند

رابط کاربری One UI 6 Watch با هوش مصنوعی برای ساعت‌های سامسونگ معرفی شد.

معرفی نسل جدید رابط کاربری سامسونگ برای ساعت‌های هوشمند

به گزارش مملکت آنلاین، سامسونگ رابط کاربری One UI 6 Watch مبتنی‌بر WearOS 5 را برای ساعت‌های هوشمند خود معرفی کرد. مهم‌ترین شاخصه‌ی رابط کاربری جدید بهره‌مندی از قابلیت‌های هوش مصنوعی است.

به‌کمک ثبت فعالیت‌ها و اطلاعات سلامتی کاربر در Samsung Health، ساعت هوشمند سامسونگ مجهز به One UI 6 Watch می‌تواند نکات سلامتی شخصی‌سازی ‌شده و پیام‌های تشویقی را به کاربر ارائه کند.

ویژگی Energy Score در Samsung Health به شما کمک می‌کند وضعیت روزانه‌ی خود را بررسی کنید. این ویژگی برای پیشنهاد بهترین زمان ورزش‌کردن، چندین جنبه از سلامت و سبک زندگی شما را بررسی می‌کند؛ از جمله میانگین زمان خواب، ثبات زمان خواب و بیداری، تغییرات ضربان قلب هنگام خواب و بیداری ومیزان فعالیت روز قبل.

سامسونگ ادعا می‌کند که با کمک هوش مصنوعی، الگوریتم‌های خواب را بهبود بخشیده است تا اطلاعات و بینش‌ عمیق‌تری ارائه دهد. ویژگی Sleep Insights تحلیل دقیق‌تر و جامع‌تری از کیفیت خواب شما ارائه می‌دهد. این ویژگی اطلاعاتی مانند حرکت در هنگام خواب، زمان تأخیر به‌خواب‌رفتن، ضربان قلب و میزان تنفس را شناسایی و تحلیل می‌کند.

سامسونگ می‌گوید One UI 6 Watch تا پایان سال ۲۰۲۴ برای تمام ساعت‌های هوشمند این شرکت که از سیستم‌عامل WearOS بهره می‌برند از جمله گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۶ منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر