ترامپ در ۳۴ فقره اتهام مجرم شناخته شد

رئیس جمهور سابق آمریکا مجرم شناخته شد.

ترامپ در ۳۴ فقره اتهام مجرم شناخته شد

به گزارش مملکت آنلاین، دونالد ترامپ در تمام ۳۴ فقره اتهامی در دادگاه نیویورک در زمینه پرونده پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های مستهجن مجرم شناخته شد.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به این حکم گفت: «امروز یک روز شرم‌آور در تاریخ آمریکاست. ترامپ به حق به این حکم پوچ اعتراض خواهد کرد و پیروز خواهد شد.»

حکم ترامپ درباره این‌که محکوم به حبس می‌شود درحال حاضر معلوم نیست. براساس قوانین آمریکا ترامپ می‌تواند حداکثر بین یک سال و چهار ماه تا حداکثر به ۴ سال به زندان محکوم شود. با توجه به سن و نداشتن سوپیشینه می‌تواند مدت زمان کمتری را بگذراند یا اصلا به حبس نرود,

 تاریخ صدور حکم برای ترامپ ۱۱ جولای (۲۱ تیر) خواهد بود. وکلای او از دادستان درخواست کردند که صدور حکم را تا اواسط الی انتهای جولای به تاخیر بیندازد، چون که باید به زودی برای یک دادگاه جرم کیفری دیگرش در فلوریدا حاضر شود.

اولین اظهارنظر ترامپ پس از مجرم شناخته شدن در دادگاه نیویورک: قاضی فاسد است! مردم نظر نهایی را خواهند داد

ترامپ پس از محکومیت در پرونده جنایی نیویورک و محکوم شدن به خاطر پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های مستهجن گفت: این یک پرونده دروغین است. من یک مرد بی گناه هستم. ما هیچ کار اشتباهی انجام ندادیم. آنچه اتفاق می افتد شرم آور است. من تا آخر مبارزه خواهم کرد. من برای مردم آمریکا مبارزه خواهم کرد. حکم واقعی در روز 5 نوامبر (روز انتخابات) خواهد بود. این نبرد تمام نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر