زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ تغییر کرد

به دلیل همزمانی افتتاحیه نمایشگاه الکامپ با انتخابات ریاست جمهوری، این نمایشگاه از ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ تغییر کرد

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ)، از ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکترونیک یک رویداد مهم در زمینه فناوری و الکترونیک است که شرکت‌ها، تولیدکنندگان و علاقه‌مندان به این حوزه هر ساله در آن شرکت می‌کنند. در این نمایشگاه، آخرین و به‌روزترین محصولات و خدمات مرتبط با حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک را به نمایش می‌گذارند.

نمایشگاه الکامپ، مخفف کلمات (Electronics, Computer & E-Commerce) است که به معنای الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی است. در واقع هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن آخرین محصولات و خدمات در زمینه فناوری، تجارت الکترونیک و خدمات دیجیتالی است، به همین دلیل هر ساله شرکت‌ها، متخصصان و فعلان زیادی در نمایشگاه الکامپ شرکت می‌کنند.

نمایشگاه الکامپ محیط بسیار مناسبی برای کسب و کاران تازه‌کار و استارت‌آپ‌ها هستند که بتوانند ایده‌ها و محصولات نوآورانه و خلاقانه خود را به دیگران معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر