عملیات جستجوی مرد سقوط کرده به چاه ۶۰ متری در روستای کله‌نو به سرانجام رسید

فرماندار هشترود گفت: بعد از گذشت شش شبانه روز، پیکر یک مرد با تلاش‌های مستمر و طاقت فرسای تمامی عوامل امدادی از قعر چاه به بیرون کشیده و تحویل مراجع قانونی شد.

عملیات جستجوی مرد سقوط کرده به چاه ۶۰ متری در روستای کله‌نو به سرانجام رسید

به گزارش مملکت آنلاین، فرید قشلاقی خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه رخ داده برای مرد جوان هشترودی، تمامی نیروهای امدادی،خدماتی و اجرایی دخیل در این امر از  پنجشنبه شب تا به الان در محل حادثه حاضر بودند و برای بیرون کشیدن پیکر از قعر چاه به صورت شبانه روزی تلاش کرده و قطر چاه را از ۳۵ سانتی متر به ۱۲۰ سانتی متر ارتقا دادند.

وی افزود: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، هلال احمر، اورژانس، اداره آتش‌نشانی هشترود، آتش نشانی شهرستان‌های مراغه، میانه، تبریز و تهران، سازمان مدیریت بحران استان، اداره برق و اداره آب و فاضلاب و ... در این عملیات اجرایی با همدیگر همکاری داشتند.

میرعلی آقا سیدی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز گفت: عملیات نجات مرد ۴۵ ساله هشترودی که از روز پنجشنبه شب در چاه عمیقی در روستای کله نورود محبوس شده بود، با تلاش شبانه‌روزی امدادگران هلال احمر، آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های ذیربط به پایان رسید.

وی افزود: عملیات نجات به دلیل قطر کم چاه و موقعیت نامناسب فرد سقوط کرده، با مشکلات فراوانی روبرو شده است. در نهایت با تعریض چاه، پیکر این فرد از چاه خارج شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر