اعلام محدودیت و ممنوعیت تردد در محور های برون شهری استان تهران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان تهران از اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد در محور های برون شهری استان خبرداد.

اعلام محدودیت و ممنوعیت تردد در محور های برون شهری استان تهران

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ ایرج کهریزی‌ بیان کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه و از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌ ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.

کهریزی ادامه داد:  در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز در روز جمعه مورخه ۱۱ خرداد ماه و در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیکی، محدودیت یکطرفه مقطعی اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۹ خرداد ماه الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخه ۱۲ خرداد ماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا ممنوع است که در این خصوص تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی که در مسیر جریان ترافیک و برای انجام ماموریت های ضروری حرکت می کنند، استثناء است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند خواست، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها با شماره های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر