خرید تضمینی ۴۰ هزار تن گندم در استان هرمزگان تا به امروز

رییس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به اینکه گندم کشاورزان هرمزگانی در ۱۱ مرکز، خرید تضمینی می‌شود، گفت: خرید تضمینی این محصول توسط شبکه تعاون روستایی استان تاکنون به ۴۰ هزار تن رسیده است.

خرید تضمینی ۴۰ هزار تن گندم در استان هرمزگان تا به امروز

به گزارش مملکت آنلاین، محمد رضا ماندگاری افزود: ۳۷ هزار تن از گندم‌های خریداری شده به سیلوها و انبارهای نگهداری گندم در استان تحویل شده است و ما تلاشمان بر این است تا شرایط مطلوبی را در فرآیند خرید گندم شاهد باشیم.

وی بیان کرد: تاکنون ۳۵ هزار تن از گندم های خریداری شده توسط کاربرهای مراکز خدید در سامانه ثبت شده است و همچنین میزان ۱۰ هزار تن گندم نیز جهت پرداخت مطالبات گندمکاران به بانک ارسال شده است و بزودی نخستین واریزی انجام می‌شود.

رییس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در مراکز تعاون روستایی استان از نیمه فرودین ماه امسال آغاز شده و تا پایان فصل برداشت (خردادماه) ادامه دارد.

ماندگاری یادآور شد: «گهکم، فارغان، تاشکوییه، شمیل، آشکارا و احمدی» در حاجی آباد، «هشتبندی و تیرور» در میناب، «زیارتعلی» در رودان، بستک و پارسیان از ۱۱ مراکزی بوده که خرید تضمینی گندم دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر