بازگشت آلودگی هوا به اصفهان

شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۲۴ بهمن ماه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بازگشت آلودگی هوا به اصفهان

به گزارش مملکت آنلاین، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۷ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز سه‌شنبه بیست و چهارم بهمن با میانگین ۱۳۰ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۲۸، میدان انقلاب با ۱۲۷، پارک زمزم با ۱۳۹، خیابان پروین اعتصامی با ۱۳۴، دانشگاه صنعتی با ۱۱۱، رهنان با ۱۴۸، خیابان زینبیه با ۱۲۳، خیابان فرشادی با ۱۱۲، خیابان فیض با ۱۲۵، خیابان میرزا طاهر با ۱۱۷ و ولدان با ۱۳۰ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد و بولوار کاوه با ۱۵۵، بزرگراه خرازی با ۱۶۴ و کردآباد با ۱۷۰ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد. شاخص هوا همچنین در خیابان استانداری با ۷۷ و سپاهان شهر با ۹۸ AQI در وضعیت قابل قبول است.

امروز شاخص هوا در سجزی با ۷۳، شاهین شهر با ۸۵ AQI در وضعیت قابل قبول و در قهجاورستان با ۱۹۸ AQI ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله مبارکه، خمینی‌شهر، زرین شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر