۱۵ کاندیدا برای انتخابات مجلس در بوکان تایید شدند

فرماندار بوکان گفت: ۱۵ داوطلب پس از بررسی صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت نهایی شده اند و برای راهیابی به مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

۱۵ کاندیدا برای انتخابات مجلس در بوکان تایید شدند

به گزارش مملکت آنلاین، خشایار صنعتی فرماندار بوکان گفت: در حوزه انتخابیه افزون بر چهره‌های جدید، نماینده فعلی و یکی از نمایندگان ادوار این شهرستان نیز در فهرست پایانی قرار دارند و همین موضوع باعث ایجاد فضای رقابتی در میان داوطلبان این دوره شده است.

وی اضافه کرد: فرهاد احمدی‌باغ، سیروان احمدی، بهنام حمه‌بادینی، حسین خسروی‌کلتپه، انور حبیب زاده بوکانی، ناصر خضرپور، حسن خضری، سلیمان شجاعی، امیر عباسی، محمدقسیم عثمانی، توفیق فروغی، دیاکو قادری، سیداسماعیل کاظمی بوکانی، عبدالله محمودخانی و سعدی میهن‌دوست تایید صلاحیت شدند.

فرماندار بوکان ادامه داد: اگر در روز‌های آینده تغییر‌هایی در اسامی نامزد‌ها مبنی بر انصراف یا تایید صلاحیت نامزد‌های دیگر صورت گیرد، از طریق رسانه‌های رسمی و معتبر به اطلاع مردم این حوزه انتخابیه می‌رسد.

صنعتی افزود: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه ۱۷۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در مناطق شهری و روستایی تعیین شده است.

وی افزود: تبلیغات انتخاباتی از امروز، پنج‌شنبه آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از شروع اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز نهم اسفند پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر