تایید کودتا علیه دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران

دراگان اسکوچیچ، سرمربی موفق تیم ملی فوتبال ایران با کودتای ۴-۵ بازیکن جایگاه خود را در تیم ملی از دست داد و در نهایت از سمت خود برکنار شد.

تایید کودتا علیه دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران

به گزارش مملکت آنلاین، خبرورزشی نوشت: مربی کروات موفق ترین و سریعترین صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را رقم زد و بر اساس قرارداد می بایست هدایت گر تیم ملی در جام جهانی می بود اما مهدی تاج بعد از اینکه به خیابان سئول برگشت، اولین کاری که کرد برکناری مربی کروات بود.

پیش از روی کار آمدن مهدی تاج، فدراسیون فوتبال با مصوبه کمیته فنی نیت به برکناری اسکوچیچ داشت اما در نهایت هیات رئیسه تصمیم گرفت، رای به ابطال مصوبه کمیته فنی و ابقای مربی کروات دهد.

برکناری اسکوچیچ با کودتای ۴، ۵ بازیکن. در این باره تاکنون کسی صحبت نکرده بود اما علیرضا منصوریان به صراحت در این باره حرف زد و کودتا علیه مربی کروات را تایید کرد.

او در بخشی از مصاحبه‌اش گفت: « گلایه‌ای از دوستان مجری می‌کنم. چرا به خودتان اجازه می‌دهید در برنامه شب‌های فوتبالی یا فوتبال برتر بگویید امیرخان می‌تواند این رختکن را کنترل کند یا خیر؟ به کجا رسیده‌ایم. در دوره قبلی اشتباهی صورت گرفته و با یک کودتا اسکوچیچ را با نتایج خوبش کنار گذاشتیم. من در ابتدا منتقد او و سپس یکی از حامیان اصلی‌اش شدم. اشتباه بالادستی‌ها بود که قبول کردند این کودتا انجام شده و ۵_۴ بازیکن به نهاد ریاست جمهوری بروند و اسکوچیچ را بردارند تا کارلوس کی‌روش بیاید. به مربی ایرانی توهین نکنید. من شاگرد این مربی بودم. در بهترین زمان که به هرکسی نیاز داشت، اگر از اصول سرپیچی می‌کرد، او را کنار می‌گذاشت‌.»

اما بعد از مصاحبه علیرضا منصوریان خیلی از طرفداران فوتبال در فضای مجازی این پرسش را مطرح کردند؛ کدام بازیکنان برای برکناری دراگان اسکوچیچ به نهاد ریاست جمهوری رفتند؟ آیا این بازیکنان اکنون در تیم ملی هستند؟

انتهای پیام/

ارسال نظر