یک اتفاق عجیب دیگر در تیم ملی فوتبال بانوان

روز گذشته در جریان بازدید تیم ملی فوتبال بانوان از تمرین شاگردان امیر قلعه نویی یک روایت نامعتبر از سوی یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان باعث بلوای شبانه شد.

یک اتفاق عجیب دیگر در تیم ملی فوتبال بانوان

به گزارش مملکت آنلاین، روز گذشته در اتفاقی جالب توجه اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که برای مسابقات مقدماتی المپیک در اردو بسر می برند، با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان از تمرینات شاگردان امیر قلعه نویی بازدید کردند و در انتها هم با اعضای تیم ملی عکس یادگاری گرفتند اما این پایان ماجرا نبود. در جریان این بازدید یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان به یکی زا بازیکنان سرشناس تیم ملی فوتبال به گلایه لباس هایی که بر تن داشتند اشاره می کند و می گوید که فدراسیون برای عکس یادگاری با تیم ملی این لباس ها را داده و بعد می خواهند آنها را پس بگیرند.

این گلایه بازیکن تیم ملی بانوان باعث ناراحتی بازیکن سرشناس تیم ملی می شود و بعد از تمرین در هتل محل اقامت از مسئولان فدراسیون فوتبال و حتی خود مهدی تاج بابت این موضوع گلایه شدیدی می کند که چرا باید این رفتار با تیم ملی بانوان شود.

مهدی تاج که متوجه موضوع می شود با منظمی رئیس کمیته بانوان تماس می گیرد و با گلایه از او بابت چنین تصمیمی از وی دلیل این موضوع را می پرسد اما در این تماس مشخص می شود که چنین موضوعی به هیچ وجه صحت نداشته و کمیته بانوان لباس ها را در اختیار اعضای تیم گذاشته و نیتی برای پس گرفتن آن هم نداشته و گلایه بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان از اساس دروغ بوده است.

این دومین حاشیه ای است که در جریان اردوی تیم ملی فوتبال بانوان ایجاد شده است و مشخص نیست چه اهدافی برای ایجاد این حواشی وجود دارد. پیش از این هم ۱۴ بازیکن در اعتراض به نگرفتن بلیت برای رسیدن به اردو بیانیه ای را رسانه ای کرده بودند که البته بازیکنانی که مدعی شده بودند در اردو شرکت نمی کنند در اردو حاضر شدند. در بین این نفرات فاطمه عادلی به عنوان یکی از متولیان اصلی تهیه این بیانیه از فهرست کنار گذاشته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر