تخریب یک خانه در حوادث چهارشنبه سوری استان همدان

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: انفجار منزل مسکونی در حصار امام شهر همدان در چهارشنبه سوری یک مصدوم بر جا گذاشت.

تخریب یک خانه در حوادث چهارشنبه سوری استان همدان

به گزارش مملکت آنلاین، در این گزارش آمده است: این حادثه در ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه ۲۳ اسفند ماه در منزلی واقع در حصار امام همدان رخ داد و بلافاصله در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه و در ارزیابی اولیه مشاهده کردند که انفجار مواد محترقه در طبقه دوم منزلی اتفاق افتاده بود که منجر به تخریب و آتش سوزی این خانه و همچنین شکسته شدن شیشه های ساختمان شده و موجب خسارت به خودروی پارک شده در جلوی درب منزل شده بود.

آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل بلافاصله نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام کرده و مانع از گسترش آتش سوزی به سایر قسمت های ساختمان شدند.

در جریان این حادثه یک کودک ۹ ساله دچار سوختگی شدید شده بود که توسط عوامل اورژانس در محل به بیمارستان منتقل و آتش نشانان نیز پس از ایمنی سازی محل به ایستگاه های مربوطه مراجعت کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان ضمن توصیه و هشدار به شهروندان در خصوص خطرات ناشی از چهارشنبه پایان سال و رعایت مسایل ایمنی در این آیین سنتی اعلام کرد: خودروها و یگان های عملیاتی این نهاد خدماتی علاوه بر ایستگاه های ثابت در هفت نقطه از سطح شهر و از اوایل هفته جاری مستقر شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر