هوآوی ساعت هوشمند جدیدش را با عمر طولانی باتری معرفی کرد

ساعت هوشمند مقاوم هواوی با عمر باتری ۱۴ روزه و قیمت ۸۸۰ دلار معرفی شد.

هوآوی ساعت هوشمند جدیدش را با عمر طولانی باتری معرفی کرد

به گزارش مملکت آنلاین، به گزارش دیجیتال ترندز، ساعت هوشمند جدید هواوی صفحه‌نمایش واقعاً بزرگ و باتری مناسبی برای آن دارد. دو نسخه نیز از آن معرفی شده که نامشان از روی رنگی که با آن ظاهر می‌شوند گرفته شده است؛ Voyage Blue و Expedition Black. هر دو دارای قاب‌هایی هستند که از فلز مایع مبتنی بر زیرکونیوم ساخته شده‌اند،

ماده‌ای که هواوی می‌گوید از فولاد ضد زنگ قوی‌تر و سخت‌تر بوده و در برابر دماهای بالا نیز مقاوم‌تر است.به گزارش دیجیتال ترندز، ساعت هوشمند جدید هواوی صفحه‌نمایش واقعاً بزرگ و باتری مناسبی برای آن دارد. دو نسخه نیز از آن معرفی شده که نامشان از روی رنگی که با آن ظاهر می‌شوند گرفته شده است؛ Voyage Blue و Expedition Black. هر دو دارای قاب‌هایی هستند که از فلز مایع مبتنی بر زیرکونیوم ساخته شده‌اند، ماده‌ای که هواوی می‌گوید از فولاد ضد زنگ قوی‌تر و سخت‌تر بوده و در برابر دماهای بالا نیز مقاوم‌تر است.

قاب Huawei Watch Ultimate از سرامیک ساخته شده تا دربرابر خط و خش مقاومت بیشتری داشته باشد. همچنین روی صفحه نمایش بزرگ ۱٫۵ اینچی AMOLED این گجت‌ از یاقوت کبود استفاده شده تا نمایشگر به خوبی محافظت شود. Expedition Black به یک بند لاستیکی، اما Voyage Blue به بندی تیتانیومی متصل می‌شود. همچنین در جعبه این محصول یک بند لاستیکی دیگر با قطعه‌ای اضافی برای استفاده روی لباس مرطوب قرار داده شده است.

 اگر از Huawei Watch Ultimate استفاده می‌کنید نگران گم شدن نباشید زیرا ساعت هوشمند جدید هواوی از GPS دو بانده و پنج صورت فلکی برای بررسی مسیر شما استفاده می‌کند. همچنین به کمک فشارسنج و ارتفاع سنج اطلاعاتی از قبیل آب و هوا، جزر و مد و طلوع/غروب آفتاب در دسترس کاربر قرار داده می‌شود.

 ساعت هوشمند هواوی تمام ویژگی‌های معمول ردیابی فعالیت را دارد که از آن‌ها می‌توان به سنسور ضربان قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون و ویژگی نوار قلب (ECG) اشاره کرد. همچنین این دستگاه با استفاده از برنامه Huawei Health به تلفن اندروید یا iOS شما متصل شده و با برنامه‌هایی از جمله Strava و Runtastic همگام می‌شود.

 همه این موارد روی صفحه‌نمایش ۱٫۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل نمایش داده می‌شود. این نمایشگر LPTO دارای قابلیت کاهش نرخ نوسازی به ۱ هرتز، به منظور بهبود عمر باتری است و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت برای مشاهده آسان در شرایط روشن را ارائه می‌دهد.

 ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate از ۳ آوریل در بریتانیا و اروپا در دو نسخه Expedition Black (با بند لاستیکی) و Voyage Blue (با بند فلزی ظریف) در دسترس خواهد بود. قیمت‌ها در چین ۵۹۹۹ یوان (۸۸۰ دلار / ۸۰۰ یورو / ۷۱۰ پوند) و ۶۹۹۹ یوان (۱۰۲۵ دلار / ۹۴۰ یورو / ۸۳۰ پوند) تعیین شده است. قیمت جهانی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر